marți, 14 iunie 2016

Ziua copiilor e zi de zi!

        Eu sunt o bunica fericita am doi nepotei nazdravani pe care ii ador si carora mai mereu le cumpar jucarii, masinute pe care si le doresc tare mult, desi fiica mea imi tot spune ca au destule. Masinutele sunt preferatele lor, cele cu telecomanda si de politie, de pompieri sau salvare, daca se poate. Cel mare spune ca vrea sa devina doctor iar cel mic politist. Mereu sunt in cautare de masinute frumoase dar care sa fie accesibile ca pret pentru ca dupa cum va inchipuiti nepoteii mei le strica sau le demonteaza repede mai ales cel mic. Imi doresc jucarii frumoase , cu sunete si lumini pentru ca acestea ii fascineaza, acste masinute sunt superbe: 



           Deja stiu care va fi cadoul pentru ziua lor de nastere, v-am dat si voua idei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu